Pagina's

Zoeken maar!

maandag 30 juli 2012

Herome wonderpen + glasvijl

Written by: Deborah

Zoals jullie eerder konden lezen was ik bij de Douglas geweest. Om het mooie goudkleurige lakje gratis te krijgen moest je aan minimaal 8 euro iets van Herome kopen. Ik koos voor de wonderpen en de glasvijl in 1 setje.
De wonderpen geeft je volgens de verpakking binnen 14 dage stralende nagels en gezonde nagelriemen! Maar nu wil ik natuurlijk weten  of dit echt zo is dus ben ik hem aan het uitproberen. Of het nou werkt of niet het ruikt in elk geval erg lekker! Je moet dit 's avonds opsmeren en dit is erg makkelijk om te doen door de mooie structuur van de pen. Ook kreeg jij bij het setje een gratis kleine glasvijl. De glasvijl ziet er erg modern uit en werkt prettig. Je krijgt er 2 verschilende hoesjes bij: een van plasic en een van stof, allebei erg handig! Zoals ik al zei vijlt de vijl erg makkelijk en goed ook slijt de vijl niet en kan je hem gemakkelijk schoonmaken met water. Deze 2 producten raad ik jullie echt aan!























Welke vijl gebruiken jullie? En komt dit leuke setje ook op jullie verlanglijstje te staan?

Het setje kostte samen 9.95 spot goedkoop voor deze 2 supergoede Herome producten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten