Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 18 juli 2012

W.I.C. by Herome


Written by: Deborah

21 juni ben ik naar de Douglas geweest, want de lakdagen van Herome waren er weer! Super leuk natuurlijk! mijn verhaal:



Toen ik binnenliep zag ik meteen al de 'lak' tafel en superveel leuke W.I.C. Lakjes. Je mocht meteen gaan zitten en je hand op een zeer comfortabel kussentje van Herome leggen. De Douglas medewerksters verzorgden je hand helemaal en vertelden hoe je je nagels goed kon verzorgen. Bij elk product gaven ze wel een leuke uitleg. Ook mocht je een kleurtje van Herome kiezen die ze op je nagels aanbrachten, super leuk natuurlijk! Ik koos voor een mooi goud-kleurig lakje genaamd Melbourne. Nadat mijn nagels compleet een mooie uitstraling hadden, vertelden de Douglas medewerksters me over een super gave aanbieding, bij minimaal 8 euro aan gekochte Herome produkten kreeg je een W.I.C. lakje gratis!
Na enige tijd rondneuzen tussen de artikeltjes van Herome, koos ik voor de wonderpen met gratis glasvijl.
Nadat ik had afgerekend mocht ik een lakje kiezen. Ik zat super te twijfelen tussen twee kleuren: de goudglansende Melbourne of de roodachtige Londen lak. Toen een andere Douglas medewerkster zag dat ik zat te twijfelen, mocht ik ze alle twee! Ik was echt super blij!
Hier zijn de foto's van het Melbourne lakje:









De kwastjes van W.I.C. zijn best dun, waardoor je prima kunt lakken zonder te knoeien. Het goud glanst prachtig op je nagels, en in het zonnetje is het helemaal perfect! (nu ook maar hopen dat de zomer snel komt!)


En zijn jullie ook naar de lakdagen van de Douglas geweest? En wat vinden jullie van het gouden lakje? Laat een reactie achter!

Het W.I.C. Lakje kost normaal €6,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten