Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 29 augustus 2012

Handschoentjes van Essence

Written by: Deborah

Hoi Allemaal! 
Vandaag laten we jullie de nail & hand care gloves van essence zien! 

De nail & hand care gloves zijn katoenen handschoentjes die helpen je handen en nagels er mooi en verzorgd uit te laten zien. Als je je handen hebt ingesmeerd trek je deze handschoentjes aan die je vervolgens ongeveer 15 tot 30 minuten laat zitten zodat de crème goed in je handen en nagelriemen kan trekken. Maar wil je een nog beter resultaat?  Dan moet je de handschoentjes 1 keer per week na het insmeren van je handen de hele nacht aanhouden.


De handschoentjes bestaan voor 97% uit katoen en voelen aan de binnen- en buitenkant heerlijk zacht aan. De resterende 3% is spandex dat zorgt voor de elasticiteit van de handschoen. Katoen is het meest geschikte materiaal voor dit soort handschoentjes omdat dit ervoor zorgt dat de crème goed door de handen wordt opgenomen en eventueel zweet dat ontstaat goed opneemt. Dit is vooral belangrijk voor mensen met eczeemhanden, aangezien zweet  eczeem kan verergeren.

De handschoentjes zitten bij de vingers vrij strak maar bij de duim juist ruim. dit geeft eerst niet zo'n prettig gevoel, maar nadat je ze een tijdje aan hebt ben je eraan gewend.

Nu nadat ik ze heb getest heb ik mijn mening voor deze handschoentjes klaar staan:
Ik vind de handschoentjes goed werken en ik kan ze echt aan jullie aanraden!

En hebben jullie deze handschoentjes al geprobeerd? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten