Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 12 oktober 2012

Een persoonlijke update!

Written by: Deborah

Hoi! vandaag een leuke tag vooral over nagellak!
Ik ben de tag tegengekomen op een nailart blog en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook wilde invullen!

Uit hoeveel lakjes bestaat jouw stash?
Uum.... deze vraag weet ik niet uit mijn foohd dus ik heb ze even geteld: 83.
Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Van het merk: Essence dat zijn er 16 en daarna 9 van Herome.
Wat is de meest voorkomende kleur?
Ehhhhh ik denk roze omdat ik een keer in een aanbieding 4 Catrice roze lakjes heb gekocht, en paars I Think :).
Welke nagellak draag je het meest?
Tjaa... dat is echt super veschillend!!! Ik heb de laaste tijd alleen mijn nieuwste gebruikt.
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet weggegooid hebt?
Een Lelijk bruin lakje die ik ooit uit hebberigheid in de aanbieding heb gekocht.
Gebruik je een basecoat?
Ja!!! Tuurlijk want anders verkleuren je nagels!!
Gebruik je een topcoat?
Soms.
Werk je liever met stempels of uit de losse hand?
Met stempels.
Hou je van shimmer/glitter of liever een crème finish?
Ja dan ga ik echt voor de glitters :).
Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee totaal niet... Ik draag soms een hele tijd niks alleen nail hardner.

Dit was het... Het is niet erg uitgebreid maar als jullie nog vrage hebben, vraag ze gerust!

1 opmerking:

  1. Hey!
    ik heb een vraagje!
    ik kan niet netjes lakken, zelfs met de rechterhand gaat het al fout.
    Ik schiet dan uit op de nagelriemen en ernaast.
    helpie!
    xxx c.

    BeantwoordenVerwijderen