Pagina's

Zoeken maar!

maandag 29 oktober 2012

Halloween!

Written by: Deborah

Hoi!!
Halloween komt er aan en daarom speciaal dit berichtje,
Ik maak geen halloween nails omdat dat niks voor mij is maar ik heb wel een andere creatie gezien die ik zeker met jullie wil delen!!

Op een blog die ik elke dag bezoek kwam gewoon een fantastische nailart voorbij dus hier de link: http://www.nailsbylaura.nl/
Het berichtje werd geplaatst op 28-10-2012 gister dus en ik vind dat jullie het gewoon echt moeten zien! 
Het is een creatie met spons achtergrond, een gestempeld spook kasteel met gele lichtjes, een mooie ronde maan, vleermuisjes en sterren! 
Ook houd ze een winactie:
Follow & RT @nailsbyLaura om een spooky verrassingspakketje. Volg @NailsbyLaura en laat hier een reactie achter http://wp.me/p1jST9-1ay
Waarbij je een super spannend pakketje kan winnen! Dus ik zou zeggen laat op haar site een reactie achter en doe natuurlijk mee met haar winactie!!!
Meestal zet ik niet zoveel reacties op blogs maar leest ik het artikel gewoon... Maar in dit ge val heb ik een super lange reactie achter gelaten waar onder andere in staat dat ik deze creatie gewoon geweldig vind!!

En kijken jullie even op haar site??

2 opmerkingen:

  1. Wanneer schrijven jullie weer een nieuw artikel?? Of zijn jullie gestopt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Super leuk dat je reageert!! Nee we zijn niet gestopt maar omdat we het zo druk hebben gehad hebben we een tijdelijke stop gemaakt..... Omdat er niet veel bezoekers komen moeten we echt iets gaan veranderen! Dus mischien komt er zelfs een winactie!!! We hopen dat je de site lijft bezoeken want binnenkort komen er heel veel nieuwe berichtjes!! Het is leuk om te weten dat je ons nogniet vergeten bent!!


      Xxx made

      Verwijderen