Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 5 oktober 2012

swatches OPI en Sephora

Written by: Deborah

Hoi! vandaag laat ik jullie een lakje zien die ik net nieuw heb.
Het mooie lakje van OPI: goldeneye.
kijk maar mee naar de foto's!

Het is een erg mooi gouden lakje en is bedoelt om als topcoat gebruikt te worden.













Dus daarom moest er ook een lakje onder en heb ik gekozen voor dit ook net nieuwe lakje van Sephora:














Het is een erg leuke combinatie en ik ben echt blij dat ik deze leuke lakjes heb gekocht!








Ik heb trouwens ook nog een leuke fimo op de duimnagel aangebracht.
















En wat vinden jullie  van deze combinatie?
Het OPI lakje kostte 13,95 en het Sephora lakje is 4 euro. 

1 opmerking:

  1. Ik vind de combinatie super! Leuk dat je een fimo schijfje heb gebruikt op je nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen