Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 17 april 2013

Nieuw: Nagellakrek!

Written by: Marieke

Een tijdje geleden heb ik (nog voor mijn verjaardag) een nagellakrek gekregen! Super leuk natuurlijk! Vandaag laat ik jullie zien hoe hij eruitziet en wat informatie erover, want ik weet dat heel veel meiden naar een nagellakrek op zoek zijn. Ook laat ik zien hoe mijn stash er eerst uit zag. Dus veel lees plezier!






Zo zag mijn stash er eerst altijd uit. Wel had ik het toen altijd in rijtjes staan, maar ik had ook een periode dat ik mijn nagellakjes zo in mijn laatje had liggen. Natuurlijk is dat erg rommelig en kan je moeilijk het goede lakje vinden. Dus vond ik het tijd voor een oplossing. Uiteindelijk kwam ik uit op een nagellakrek. Ik wilde er al een tijdje een en toen kwam mijn verjaardag eraan. Ik vroeg hem voor mijn verjaardag, helaas was hij niet op voorraad. Het duurde super lang voordat hij op voorraad was en ook steeg de prijs (op enchantra.nl). Dus zocht ik een andere site later in dit artikel meer over de site waar ik het nagellakrek uiteindelijk heb gekocht.

Maar nu gaan we eerst even over naar de foto van het nagellakrek zelf, zodat jullie weten waar ik het over heb. Foto's:
Het rek is gemaakt van plexiglas. En heeft 6 'verdiepingen' waar je nagellakjes op kan zetten. Op de site staat dat het bedoeld is voor 90 nagellakflesjes, maar bij mij paste er al 110 op! Nog niet al mijn nagellak paste in dit rek ook heb ik nog een bakje met wat lakjes.

Nu weer verder met het verhaal over de site. De site is namelijk www.dashicabeautyshop.nl. Ik heb het rek daar gekocht voor: €46,99 euro. Dat is in vergelijking met andere site's dus erg goedkoop voor een nagellakrek!

Wat vinden jullie van mijn nagellakrek?


9 opmerkingen:

  1. echt heel handig. Ik ben ook net jarig geweest en ik heb best veel geld gekregen, dus misschien koop ik het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je hem ook in minder verdiepingen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Volgens mij wel, maar in ieder geval voor minder lakjes. Dus dan wordt hij ook kleiner :D. Je hebt het rek ook voor 70 en 60 lakjes op de webshop: www.dashicabeautyshop.nl
      Maar let wel op dat net zoals bij mij het wel zo kan zijn dat er meer lakjes in passen! :D

      Verwijderen
  3. Vraagje, past OPI er makkelijk in of is het stroef?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De OPI nagellakjes passen er makkelijk in. Wel gaan de Nicole by OPI lakjes er moeilijk in.

      Verwijderen
  4. hoe lang duurde de verzendingstijd????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net besteld! Trouwens dit is echt een leuke site. Ga zo door! :)

    BeantwoordenVerwijderen