Pagina's

Zoeken maar!

maandag 9 juli 2012

Nailart Nicole by O-P-I

Written by: Marieke

Gisteren liet ik jullie de swatches zien van het prachtige lakje me+blue van 

NicoleByO-P-I. Ik vertelde jullie toen dat ik het lakje er mooi vond. Ik heb er gisteren ook meteen een nail art op gemaakt met stempel producten.
Maar om het een beetje rustig te houden heb ik het alleen gedaan op mijn duimnagels.






























Ik heb met de konad stempel set een bloem aangebracht van een essence plate. Dat heb ik gedaan met de witte stempellak van konad. Je kan natuurlijk ook de witte stempellak van Essence gebruiken. Daarna heb ik met een dottingtool en een mooi zilver lakje van W.I.C by Herome een stipje in het midden van de bloem aangebracht. Ook heb ik het nog een beetje versierd met blauwe nagellak. Zelf vind ik de nail art erg leuk geworden!

En wat vinden jullie ervan?

Het blauwe lakje van NicoleByO-P-I kan je voor €11,95 vinden in de Douglas. De konad stempel set en de witte stempellak van konad kan je online vinden of op de markt. De essence imageplate en witte stempellak kan je bij de kruidvat vinden (alleen in de filialen met een extra nail artschap). En het lakje van W.I.C by Herome kan je vinden bij verschillende drogisterijen voor €6,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten