Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 6 juli 2012

Swatches Nicole by O-P-I

Written by: Marieke

Vandaag laat ik jullie de swatches zien van het mooie lakje me+blue van Nicole by OPI. Het lakje is van de Justin Bieber collectie.

De blauwe kleur met glittertjes vormt samen mijn favoriete lakje! Hier komen de swatches en een foto van het lakje zelf.


































Na één laag was de lak nog niet helemaal dekkend, dus heb ik een 2de laag aangebracht. Na 2 laagjes dekt hij wel goed. De houdbaarheid van het lakje is ongeveer een week. Erg lang dus! In het flesje zit 15 ml. Hij raakt dus niet zeker niet snel op! Ik ben erg blij met het lakje. Hij kostte €11,95 en is bij de Douglas te vinden.

Wat vinden jullie van deze mooie holografische blauwe lak?

De lak is te vinden bij de Douglas voor €11,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten