Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 25 juli 2012

Review Catrice Cruise Couture

Written by: Marieke

Hey iedereen!
Vandaag laat ik jullie een lakje zien van Catrice.



Dit lakje komt uit de Cruise Couture collectie van Catrice. (Dit is niet de nieuwste collectie.)
Het is een erg leuk kleurtje, kijk snel mee naar de foto's.




Het is een nude lakje. Ook heeft dit lakje een goudachtige shimmer. Het lakje dekt perfect in 2 laagjes. Ik ben er erg tevreden over. Het lakje heet trouwens, Hi, Society!










Hebben jullie zelf ook een lakje van de Cruise Couture Le van Catrice? Zet het in de reacties.

Dit lakje heb ik gevonden in de uitverkoop bak voor €1,00. Als je geluk hebt kan je hem daar nog vinden.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook, inderdaad een nude kleurtje, ook al vind ik hem ook een beetje lijken op de kleur van whiskey BBQ saus haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, maar ik heb deze zelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen