Pagina's

Zoeken maar!

maandag 23 juli 2012

Swatches NYC

Written by: Deborah

Hey allemaal!

Vandaag laat ik jullie een leuk lakje zien!

Het is een roze lakje van het merk NYC (New York Color) en het heeft een middel groot kwastje.
Dit is mijn 2e lakje van dit merk en hij lakt net als mijn 1e lakje perfect!






Ook heeft dit lakje een leuke glans maar omdat ik mijn net nieuwe matte topcoat (ook van NYC) heb aangebracht zie je dit niet. Ik ben erg tevreden met dit lakje! Ook met de topcoat, ik heb 1 laagje van elk aangebracht en het dekt echt geweldig!


En wat vinden jullie van deze combinatie?


De lakjes kosten per stuk 2,20 en hieronder nog wat info over de lakjes:

Het roze lakje was nummer 224 en heet Time Square.

De matte topcoat was nummer 274 en heet Matte Me Crazy

1 opmerking: