Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 18 januari 2013

Duo body butter

Written by: Deborah




Hoi! vandaag een berichtje over de duo body butters.





Deze body butter is niet alleen voor je lijf maar ook heel erg geschikt voor je nagelriemen/handen! Je hebt 2 verschillende kanten, de kant voor de droge plekjes en de gewone.














Ik gebruik de kant voor de droge plekjes vooral voor mijn nagelriemen voor het slapen gaan. De andere kant gebruik ik voor mijn hele hand. Omdat er zo veel in zit hoef je helemaal niet zuinig te doen en kan je flink wat gebruiken voor het beste resultaat! Het niet heel goed in tenzij je heel weinig gebruikt maar ik vind het niet storend. Ik kan jullie dit heerlijke product zeker aanraden. De structuur tussen de beide crèmes is duidelijk verschillend. Ze zijn in verschillende geuren verkrijg baar en ik heb de paarse en de roze verpakking namelijk: floral acai en sweet pea. De duo’s zijn te koop bij de body shop en super leuke winkel met zoveel geuren dat er zelfs een geur tussen zit die helemaal bij jouw past!








Ze zijn te koop bij The Bodyshop voor 17,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten