Pagina's

Zoeken maar!

maandag 21 januari 2013

Nail art met Herome

Written by: Marieke

Heey iedereen!! 
Vandaag laat ik jullie een nail art zien met een (mini)lakje van Herome. Ook heb ik gebruik gemaakt van een fimo schijfje. Kijk snel mee! 




Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt als ondergrond. Het lakje van Herome dekte in 2 laagjes. Daarover heb ik een NYC lakje gebruikt. Het Herome lakje heeft geen naam. Het NYC lakje heet big city dazzle.

Hier zie je de nail art die ik heb gemaakt. Ik heb ook een dotting tool gebruikt om zilvere stipjes te zetten. Ik heb de stipjes in een halve piramide op mijn nagels gestipt, met de dottingtool.
Het fimootje heb ik met een topcoat vastgemaakt.

Wat vinden jullie van de nail art?
Het mini Herome lakje kost €3,00 en kan je bijvoorbeeld bij de etos of douglas kopen. het NYC kost €2,30 en kan je bij kruidvat kopen. 

1 opmerking: