Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 30 januari 2013

Wat is dit??? nagelwielen

Written by: Deborah

Hoi! vandaag weer het artikel wat is dit? hierbij leggen ik jullie iets uit en in dit geval: de nagelwielen.

Oefennagels zijn er in alle soorten en maten, nagelwielen, nagels op een stokje enz! Ik laat jullie vandaag nagelwielen zien die ik altijd gebruik.
Het zijn ronde wielen met 18 nagels  en ze zijn er in het wit en in het doorzichtig. Je kan er heel veel mee:
-kleuren op swatchen
-nailarts uitproberen
-kleuren kiezen
-kleuren vergelijken
En ongetwijfeld nog veel meer! Ik heb er een stuk of 40 omdat ik er net 30 bij heb besteld. Daarna dacht ik, laat ik ze eens aan jullie zien!
Je kan ze vinden op verschillende webshops en ze kosten rond de 1 euro per stuk. 

Tips voor als je ze ook wil kopen.
Kies een betrouwbare bron, en zorg dat ze niet te duur zijn! Rond de 1 euro is een normale prijs en koop ze dus niet als ze maar 0,15 kosten want dan kan je bedrogen worden. Ze zijn (meestal) goedkoper als je ze met meerdere besteld!

Ik kan jullie ze zeker aanraden want het is een hele handige manier om een overzicht te krijgen over de kleuren die je al hebt.


2 opmerkingen:

  1. Jammer dat er geen foto bij zit, maar wel leuk artikel om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig!! maaruh, waar heb jij ze gekocht?? want, ik weet het echt niet! reageer snel xxNailArtLover

    BeantwoordenVerwijderen