Pagina's

Zoeken maar!

maandag 4 februari 2013

Bestelling: Enchantra

Written by: Marieke




Hay!
Vorige week heb ik op dinsdag avond een bestelling geplaatst bij Enchantra. Op donderdag lag het pakketje al op de deurmat. Zijn jullie benieuwd wat er allemaal in het pakketje zit? Kijk dan snel verder!




Zo zag het pakketje eruit:



Het is een dun rechthoekig pakketje. 

Zo zag het pakketje eruit toen ik het openmaakte. Zoals je kan zien zat er ook wat papier in om de producten te beschermen.


Dit zijn alle producten. Ik zal ze een voor een aan jullie laten zien. 


Als eerste heb ik hier 2 lakjes van Konad. Dit zijn speciale stempellakken om mee te stempelen. Zoals je kan zien heb ik een gele en een groene stempellak besteld. Ook had al een paar stempellakken van Konad en daar was ik erg tevreden over!

Ik heb ook van Konad de imageplate holder besteld. Daar kan je de imageplates inleggen, daardoor maak je het makkelijker om te stempelen en kan je de overige stempellak er heel makkelijk 'afschrapen'.


Dit stokje is wederom weer van Konad. Met dit stokje kan je heel makkelijk steentjes of figuurtjes oppakken. Je hebt ook nog een kant waarmee je je nagelriemen terug kan duwen.



Bij de bestelling zat nog een 'bedankt' kaartje, en een foldertje waar informatie opstond over stempelen.


Dan heb ik hier de lijst waar de producten en de prijzen opstaan.
De vier producten kosten samen €8,87 en de verzending €0,50. Maar je kan zien dat ik €8,87 euro korting kreeg. Dat komt, omdat ik punten heb gespaard waarmee je korting kan krijgen. Wil je hier meer informatie over kijk dan op de site: www.enchantra.nl of stuur ons een mailtje (bij contact). Dus ik heb in totaal 50 cent voor alles betaald! Zelf ben ik super blij met de producten!

Hebben jullie wel eens iets op Enchantra.nl besteld?

De imageplate holder kost €2,21
De stempellakken kosten €2,96 per stuk
En het stokje kost €0,74

Geen opmerkingen:

Een reactie posten