Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 1 maart 2013

Swatches: Essence chic reloaded

Written by: Marieke

Hay iedereen! Vandaag laat ik jullie een Essence lakje zien. Een tijd terug had Essence de potjes veranderd. Toen had ik er een gekocht om uit te testen, maar die had ik nog niet gebruikt. Dus laat ik hem nu gelijk ook aan jullie zien. Kijken jullie mee?



Laten we het dit keer maar eerst over het uiterlijk van het lakje hebben :). 
De nagellakjes van Essence zijn van 5 ML naar 8ML gegaan! Helaas is daardoor de prijs ook duurder geworden namelijk van €1,29 naar €1,69 (volgens mij?). 
Het lakje heetL 122 chic reloaded. En het is een lakje waarin je meerdere kleuren ziet. Dat heet volgens mij duochrome. Deze kleuren zie je in het flesje: Paars, donkergroen, lichtgroen en je ziet soms ook een beetje roze/oranje/ rood achtige gloed erin. Maar nu gaan we kijken of dat ook zo op mijn nagels is. 


 
Op de laatste foto kan je het niet zien, maar op de andere een beetje. Het was namelijk erg moeilijk om het te fotograferen. Op de tweede foto kan je het effect het beste zien. 

Voordelen van het nieuwe uiterlijk:
- Er zit meer in.
- De dop sluit goed.
- Het kwastje is voor bij je nagelriemen heel fijn.

Nadelen van het nieuwe uiterlijk:
- De lakjes zijn ook meteen duurder geworden.
- Het kwastje is voor kleine nagels te breed.

Ik vind het een mooie kleur! Wat vinden jullie?
De Essence lakjes kosten €1,69 p.s

5 opmerkingen:

  1. Mooi, jammer dat het duurder is geworden.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook! Echt een mooie en bijzondere lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel een beetje donker
    Op mijn vinger's maar wel super mooi voor gala

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk dat dit kleurtje iets te donker is voor een gala maar datmoet je zelf weten xD

      Verwijderen