Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 8 maart 2013

Tag: 3 dingen

Written by: Marieke

Vandaag ga ik de vragen op de 3 dingen tag beantwoorden. Jullie hebben de tag vorige week ook gezien(Klik), toen antwoordde Deborah de vragen. Vandaag ga ik ze voor jullie beantwoorden! Zijn jullie benieuwd? Kijk dan snel mee!


 3 dingen in mijn tas
- een pen :)
- mijn portemonnee
- nagelknipper
3 dingen gevonden op mijn bureau
- borstel
- agenda 
- huistelefoon :)
3 favoriete meubels in mijn kamer
- Nagellakkastje/ mijn net nieuwe nagellakrek
- bed (vooral als ik moe ben :P)
- bureau
3 favoriete fruitstukken:
- aardbeien
- appel's
- bananen
3 dingen die ik ooit wil doen
- Naar New York op vakantie (en daar natuurlijk shoppeehh!!)
- De jackpot winnen! 
- Naar de zwarte markt in Beverwijk (ben er nog nooit geweest, is het leuk?)
3 dingen waar ik op dit moment aan denk:
- Wie zou de mol zijn in wie is de mol…
- Ik moet mijn hamster eten/ drinken geven.
- Wanneer ik de filmpjes voor de site kan bewerken.
3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- Calvin Harris- We'll Be Coming Back
- Passenger- Let her go
- I Cona Pop- i love it
3 meiden met een leuke persoonlijkheid
Veel te veel om op te noemen! Heel veel meiden die ik ken hebben een leuke persoonlijkheid! <3
3 soorten favoriete make-up
- Nagellak (duhh)
- Blush
- Mascara
3 leukste kledingstukken uit mijn kast
- Adidas trui
- Broek met scheuren :) 
- Amerika T-shirt
3 favoriete parfums op dit moment
- Beyonce Pulse
- Lady million
- Replay luchtje :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten