Pagina's

Zoeken maar!

maandag 22 april 2013

Kiko swatches

Written by: Marieke


Hay iedereen! Vandaag laat ik jullie de swatches zien van een heel bijzonder lakje. Namelijk een lakje van Kiko. Kiko is een merk dat je alleen in het buitenland kan kopen helaas. Dat maakt het natuurlijk niet minder leuk om te zien. Zijn jullie benieuwd naar de swatches? Lees dan snel mee!


Ik vind Kiko een heel goed merk. Het is goede kwaliteit en blijft lang en mooi op je nagels zitten. Ook is het lekker budget. Het enige nadeel is dat het niet in Nederland verkocht wordt.







Het was erg moeilijk om de swatches goed op de foto te krijgen. Bij de ene foto zag je de glitters niet goed en bij de andere de kleur. Dus heb ik een paar foto's voor jullie. De 3de heb ik met flits genomen, daardoor kan je de glitters het beste zien. Er zit namelijk een hele mooie regenboog glitter in de donker paarse lak. De glitters die je op de 3de foto ziet zijn ook de glitters die je overdag ziet. Op de volgende foto kan je de glitters ook mooi zien:


Je ziet op bovenstaande foto de kleur die de lak heeft als je hem aanbrengt op je nagel het best. Ook zie je de glitters erg goed. Zoals je kan zien zit er ook een zilveren shimmer in de lak. Op je nagel zie je dat nog maar een beetje terug.

Het is een beetje een onscherpe foto, maar je kan het nummer wel goed zien. Ik heb het namelijk de hele tijd over Kiko lakje 255. Jammer genoeg hebben Kiko lakjes geen naam.

Ik vind Kiko lakjes echt geweldig! Vooral door de mooie glitters, maar ook doordat ze lekker lang op je nagels blijven zitten zonder te chippen. Namelijk 6 dagen! Ik ben dus erg tevreden over dit lakje! Het enige nadeel van Kiko is dat het niet in Nederland te vinden is, wat ik ook eerder in het artikel vertelde. Je kan wel even op de site van Kiko kijken om de kiko stores te vinden in het buitenland en je kan ook op de site dingen bestellen! Klik hier om naar de site te gaan.

Hebben jullie Kiko make-up in je stash?
Ik heb dit lakje gekocht voor €2,50 in de kiko store in Lyon (Frankrijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten