Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 24 april 2013

Winactie!

Written by: Deborah & Marieke

Hooii iedereen, vandaag nog eens een winactie! Dit keer een wat kleinere, maar alsnog een leuke!
Binnenkort willen we namelijk meer nailarts laten zien met behulp van fimo. Fimo is klei en is in de vorm gemaakt van figuurtjes. Het is dan een staafje waar je plakjes vanaf kan snijden. Dit kan je vaak alleen via internet bestellen en omdat velen van jullie dit niet kunnen/ mogen willen we jullie de kans geven om alsnog met fimo te kunnen werken! We geven 5 setjes fimo weg. Nu nog wat duidelijkheid over deelname: om mee te doen moet je:

- Laat een reactie achter met een geldig e-mail adres
- Vermeld in de reactie je eventuele voorkeur voor een kleur
- Volg ons via social media zoals twitter, bloglovin ( dit is niet verplicht maar geeft we meer win kansen)
- Laat een tweet achter met het volgende: Ik doe mee met de winactie van www.madenailart.blogspot.com en maak 5x kans op een setje fimo. Rt=lief

Als je hebt gewonnen vermelden we dit op de site en je ontvangt een e-mail. Nog voor de duidelijkheid de winnaars/ winnaressen  moet nadat de winactie is afgelopen binnen vijf dagen reageren via e-mail. En in dat mailtje moet je je adres zetten, zodat wij het pakketje kunnen opsturen.

De winactie loopt tot 29 april 2013

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winactie!!
    Ik volgde jullie al op twitter en Bloglovin' en hier is mijn tweet https://twitter.com/TheLovatoNerd01/status/327451224565772288.
    veel succes iedereen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie!! Doe graag mee.. denk dat ik wel een leuke zomerse variant wil zien met meerdere kleurtjes... met bloemetjes of juist diertjes :) volgen op twitter en bl doe ik al :) (kon mn email niet invullen bij mn naam :s)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee hier mijn Tweet
    https://twitter.com/ZeldaLovez/status/328485824536649729
    Ik zou wel graag roze willen winnen of paars.
    Als dat er niet is dan wel blauw.
    Ik volg jullie ook op Twitter en op Bloglovin!
    Hoop dat ik win!!
    XxX
    Zelda ( www.beautyandfashiongir.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh ja mijn mail is beautyandfashiongirl@hotmail.com
      Ooh je moest een vorm kiezen strikjes of hartjes en vlintertjes vind ik wel leuk.
      XxX
      Zelda

      Verwijderen
    2. Ik vind vlindertjes en appeltjes en konijntjes ook wel leuk!

      Verwijderen