Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 26 april 2013

Nail art: wolkjes

Written by: Marieke

Hay iedereen! Ik laat jullie vandaag een nail art zien! Het is een hele simpele nail art waar je maar een paar dingen voor nodig hebt. Ik heb het namelijk over een nail art met wolkjes. In dit artikel leg ik uit hoe je de nail art moet maken met behulp van de foto's. Benieuwd? Kijk dan snel mee!



Het eerste wat je doet is natuurlijk een basecoat aanbrengen. Vervolgens pak je een blauwe lak die niet te donker of te licht is (tenzij je natuurlijk een donkere/lichte lucht wilt hebben). Ik heb een dit nagellakje van Catrice gebruikt. Met als naam: 400 Blue Cara Ciao. Ik heb 2 laagjes aangebracht om het dekkend te krijgen.

Nadat je de basislaag hebt aangebracht pak je een papiertje of palletje. Daar vertel ik zo meer over.
Nadat je het papiertje/palletje hebt klaargelegd pak je een dekkende witte lak. Ik heb de witte lak van Nails Inc gebruikt (op de foto zie je helaas het etiket niet goed). Als je de wiite lak hebt maak je hem open en breng je met het kwastje wat van de lak aan op het papiertje of palletje.


Met een dottingtool (of satéprikker) ga je in de witte nagellak en maak je op je blauwe nagel allemaal stipjes naast elkaar en vul je het in zoals je hier beneden op de foto kan zien.
En zo ga je door tot dat je vind dat je genoeg wolkjes op je nagel hebt gemaakt. Je kan ook nog halve wolkjes maken op de zijkant van je nagel. 
En dan is dit het resultaat! 

Op de meeste foto's zie je naast de wolkjes nail art ook nog een lieveheersbeestje. Binnenkort kunnen jullie die nail art ook voorbij zien komen op de site.

Wat vinden jullie van deze nailart?

P.s Doen jullie al mee aan de fimo winactie?

1 opmerking: