Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 22 augustus 2012

Nailart week: Flakies nails

Written by: Marieke


Vandaag het 2de artikel van de Nailart week!
Vandaag een simpele nailart.
Als je niet zoveel tijd hebt is dit de perfecte nailart!
Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



1. Als eerste lak je je nagels natuurlijk met een Basecoat. Daarna pak je een zwart lakje en lak je je nagels helemaal zwart. Zorg dat het goed dekkend is.


2. De tweede maar ook het laatste wat je moet doen is de flakies lak eroverheen aanbrengen. Flakies betekent vlokken en daar lijkt het ook een beetje op. Ik vind Flakies heel mooi, omdat je steeds weer andere kleuren ziet. Dat vind ik mooi overkomen op een zwarte ondergrond. Natuurlijk kan je ook een andere kleur ondergrond kiezen.



Het resultaat!
Het resultaat!
Voor deze nailart heb ik 2 lakjes gebruikt. De special effect topper 08 night in vegas van Essence.
En een zwart lakje van maXfactor. Natuurlijk kan je ook andere Flakies lakken gebruiken. Ook een andere zwart!






























En hoe vonden jullie het?

De Essence lak kan je kopen bij de Kruidvat voor ongeveer €2,00
De maXfactor lak heb ik ooit gekregen, maar kost tussen de €5,00 en de €8,00

1 opmerking:

  1. Ik vind die flakies echt heel mooi! Wauww.. denk dat ik die ook maar ga halen

    BeantwoordenVerwijderen