Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 8 februari 2013

Wat heb ik gekocht in de afgelopen tijd?

Written by: Marieke


Hay iedereen! Vandaag laat ik iets nieuws zien. Namelijk wat ik de afgelopen tijd aan nail art en nagellak allemaal gekocht heb. Ik dacht dat het wel leuk is om dat een keertje te laten zien. Dus kijken jullie mee?




Jullie konden in de collage eigenlijk al een beetje zien wat ik allemaal gekocht heb, maar ik loop de producten een voor een nog even na.



Ik ben bijvoorbeeld bij de Big Bazar geweest in Zaandam. Daar heb ik  5 'staafjes' met glitters gekocht. Waaronder 2 neon en 3 met glitters. Ik had zelf nog geen neon spullen in mijn nail art of nagellak stash dus deze vond ik erg leuk en heb ik dus ook meegenomen. En de glitter glitters (:D) die vond ik zo mooi! Ik kon ze niet laten liggen en heb ze samen met de neon glitters ook meegenomen.

De prijs is €1,30 


Deze nail art flesjes heb ik ook bij de Big Bazar gekocht. Ik had al van zulke mini flesjes met beads erin. Maar deze vond ik zo leuk! Het zijn namelijk 6 flesjes met allemaal verschillende nail art spulletjes erin. Zoals: 3 met glitters en 2 flesjes met holografische hexagon glitters en 1 met schattige roze sterretjes. Ook zit er nog een handig stokje bij om het mee aan te brengen.

Het setje kost: €2,00

Ik ben deze week nog even snel naar de Kruidvat gefietst om te kijken of de nieuwe collecties van Catrice en Essence er al waren. Helaas was de Catrice collectie er nog niet, maar een deel van de Essence collectie wel. Ik nam toen de magneet pen mee. Hiermee kan je op magnetische lak figuurtjes tekenen als het nog nat is (je moet hem erboven houden). Binnenkort kunnen jullie hier nog een review over verwachten voor meer uitleg.

De magneetpen kost: €1,89


Een tijd geleden heb ik ook 2 producten van de Snow Jam LE van Essence aan mijn collectie toegevoegd. Namelijk de handcréme en de minivijltjes. De handcréme werkt heel goed. Het is namelijk bedoeld om het op droge handen te smeren (dat hoeft natuurlijk niet). In de winter heb ik meestal meer last van droge handen en dan is dit natuurlijk een ideale handcréme! Ook de vijltjes vind ik handig om bijvoorbeeld in mijn tas te stoppen of voor als ik op vakantie ga.

Volgens mij kosten allebei de producten €2,00 





Als laatste bij de Kruidvat heb ik ook nog een Catrice nagellakje gehaald van de LE: SpectaculART. Dit lakje vond ik in de uitverkoop bak voor 1 euro. Het lakje heet: CO2 Holi Hai

Het lakje kostte €1,00 in de uitverkoop bak



Ik ben deze week naar de Action geweest en heb dit caviar setje meegenomen voor €0,79! Dat is geen geld natuurlijk! Voor dat geld krijg je een topcoat, een zwart basislakje en beads. 
Er zijn 2 of 3 verschillende setjes.

Het caviar setje kost bij de Action: €0,79


Als allerlaatste  heb ik deze stripers/rhinestones gekocht. Dit zijn stripers/rhinestones en eigenlijk ook een dottingtool in 1! Als je de dop eraf trekt krijg je een puntje waarmee je stipjes kan zetten. Als je de dop draait krijg je een dun kwastje (striper). En als je de onderste dop draait kan je bij de rhinestones komen. Als jullie hier nog een uitgebreid artikel over willen zien, zet het dan bij de comments!

Dit setje met een roze en rode striper kost: €2,49 bij de Primark

Willen jullie vaker zulke artikels zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten