Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 10 april 2013

Nailart stap voor stap!

Written by: Deborah

Hoi iedereen! Vandaag een berichtje met stap voor stap nailarts! Ik heb de nailart op een papiertje gemaakt, omdat dat duidelijker is.



De snor:

  1. Zet 2 grote stipjes naast elkaar.
  2. Zet 2 kleine stipjes aan weerszijde van de grote.
  3. trek een lijntje van de grote stip via onder naar de kleine.
  4. Trek een lijntje van de grote naar de kleine via boven. Het moet een bolle lijn worden.
  5. kleur de snor in, en klaaaaaarr!!! 
De bril:

  1. maak de 2 pootjes
  2. trek een rechte lijn van het ene pootje naar de andere.
  3. zet aan de zijkanten van de rechte lijn 2 streepjes naar onder.
  4. vanuit die streepjes zet je een lijn naar het midden, maar laat een stukje open!
  5. maak een klein inhammetje
  6. kleur de bril in en he's done!

Het strikje:

Het strikje is zo simpel dat ik hier geen stap voor stap tekst bij maak. Kijk goed naar de plaatjes. Maar omdat ik 'em zo cute vond liet ik hem toch aan jullie zien

2 opmerkingen:

  1. Heb je hem nou zo groot gemaakt dat hij wel op je nagel past?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie staan in het hoe overleef ik... tijdschrift! Leuke blog, en leuke nailart :)

    BeantwoordenVerwijderen