Pagina's

Zoeken maar!

maandag 8 april 2013

Swatches: Rimmel 110 Baby Bellini

Written by: Marieke

Hayy iedereen!! Vandaag laat ik jullie de swatches zien van een heel leuk lakje van Rimmel.    Het lakje komt uit de cocktail colour in a flash collectie. Een erg leuke glitterende collectie! Vandaag laat ik jullie het mooie paarse lakje uit die collectie zien. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder.




Het uiterlijk van Rimmel nagellakjes vind ik altijd erg leuk! Heel vaak zit er een speciale sticker op de dop als het van een bepaalde collectie komt. Dit keer ook weer, namelijk een holografische zilveren sticker met een cocktail er op. Ook staat bij Rimmel nagellak altijd de naam op het flesje zelf aan de voorkant. Dit lakje heet: 110 Baby bellini. Dat kon je ook al bij de titel lezen :D. Er zit 8 ML in het flesje.


En dit is het resultaat op je nagel! In 1 woord: Prachtig! Ik vind het een super mooie lak die in de zon helemaal schittert! Helaas is de dekking niet geweldig :(. Ik moest namelijk 3 laagjes op mijn nagels aanbrengen om het bovenstaand resultaat te geven. Ik denk dat de lak dan ook mooier is als glitter top coat of met een ander paars lakje eronder. Wel droogte hij er snel waardoor je daarna meteen de volgende laag kon lakken.


Er zijn nog vier andere kleuren in deze collectie. Die waarschijnlijk ook zo mooi schitteren! 

Hebben jullie een lakje van Rimmel?
De lakjes zijn te koop bij verschillende drogisterijen zoals Kruidvat voor €6,99. Soms is er een actie dat er 2 euro afgaat.

1 opmerking:

  1. Kunnen jullie ook de crack-nagellak van rimmel testen??

    BeantwoordenVerwijderen