Pagina's

Zoeken maar!

vrijdag 5 april 2013

Review Deborah Milano lakje

Written by: Deborah

Hoi iedereen! Vandaag laat ik een lakje zien van een leuk merk: Deborah Milano! Hoe geweldig is dit!! Ik maakte het eerst kennis met dit merk op mijn 10 verjaardag. Ik kreeg een lakje van dit merk van Marieke! Ik was echt ZO blij! Dit jaar heb ik nog een lakje van dit merk aangeschaft namelijk:
Nummer 17 is het. Het is een super leuk paars glitterachtig lakje. Ik kocht dit lakje in Friesland. Ik ben vooral verliefd op de naam van het merk ;).



Dit prachtige lakje is in 2 laagjes dekkend. Ik ben er verslaafd aan! Het kwastje is middel groot en lakt heerlijk.


Ik vind de kleur erg mooi. Er lijkt wel een oranje shimmer in te zitten.

Ik heb alleen maar complimenten voor dit leuke lakje! De prijs is 5,45 en dat is het echt waard! De rede dat ik nog maar 2 lakjes van dit merk is, is omdat dit merk maar in een paar winkels word verkocht. Hier in de buurt dus niet.
En wat vinden jullie van dit lakje? Ken jij een merk van je eigen naam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten