Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 3 april 2013

Sally hansen Vitamin E nagelolie

Written by: Marieke



Hayy iedereen vandaag laat ik jullie een product van Sally hansen zien. Ik heb nog nooit iets laten zien van Sally hansen, maar daar gaat vandaag verandering in komen! Vandaag laat ik jullie de nagelolie zien. kijken jullie mee?








De nagelolie dient voor het verzorgen van je nagelriemen. Wil je lange, sterke nagels? Dan moet je ook je nagelriemen goed verzorgen. Heb je velletjes of gescheurde nagelriemen? Dan kan je dit product ook erg goed gebruiken! Sally hansen zegt:'Elke avond op nagels en nagelriemen aanbrengen. Zachtjes inwrijven om de bloedsomloop naar de nagels en daarmee ook een gezonde nagelgroei te stimuleren'. 

Zelf heb ik af en toe last van droge nagelriemen of velletjes. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik er geen last van bij mijn nagels. Alsnog laat ik aan jullie zien hoe je de olie moet aanbrengen op je nagelriemen. 

Als eerst begin ik over het kwastje. Het kwastje is namelijk heel normaal. Hetzelfde als een normaal nagellakkwastje dus. Je kan er makkelijke bewegingen mee maken en netjes op je nagelriemen de olie verspreiden.

Wat ik als eerste heb gedaan was even mijn handen wassen, daarna heb ik de olie op mijn nagelriem gesmeerd. Je ziet het niet heel erg goed op de foto, maar het rode gedeelde is de olie. Het is net zoals in het potje dus gewoon doorzichtig.


Daarna heb ik een half minuutje gewacht en het een beetje ingesmeerd. Een minuut later was het voor een groot deel ingetrokken. Naast mijn nagel was het namelijk nog niet helemaal in mijn huid getrokken. Ook dat was na nog een minuut wachten ingetrokken. Dus op zich trekt het niet super snel in maar ook niet langzaam. 

Ik merkte daarna dat het goed zijn werk deed, want mijn nagelriemen waren erg zacht :).
Ik raad het dus zeker aan om te kopen als je het geld er voor over hebt. Je kan het namelijk vinden bij sommige grote Kruidvats dan kost het €8,95 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten